Müügitingimused

1.       Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1. Veebipoe www.lumman.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Lumman OÜ (registrikood 14627582) asukohaga Tallinn.
1.2. Müügitingimused kehtivad www.lumman.ee veebipoest ostja ja Lumman OÜ vahel kaupade ostmisel.
1.3. Kõik veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde, hinnad on eurodes (EUR) ning tasumine toimub eurodes (EUR). Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.4. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
1.5. Veebipood jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse www.lumman.ee veebilehel.

2.       Tellimuse vormistamine
2.1. Ostukorvis olevaid tooteid ning ostukorvi summat on võimalik näha ostukorvi lehel, kus saab teha ka valiku kauba kohaletoimetamise osas, vastavalt millele lisandub ostukorvi summale saatmiskulu. Ostu sooritamiseks tuleb valida nupp “Mine maksma”, misjärel avaneb kassa lehekülg. Kassa lehel tuleb täita nõutud andmeväljad. Kassa lehel on välja toodud isikuandmete töötlemise kord ning ühtlasi kinnitab klient, et on tutvunud e-poe müügitingimustega. Makse sooritamiseks tuleb valida tasumiseks sobiv pangalink ning vajutada nuppu “Esita tellimus”. Peale makse sooritamist saab klient tellimust kinnitava e-kirja.
2.2. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades kinnitab ostja, et ta on tutvunud müügitingimustega ja nõustub nendega.
2.3. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kaubakättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. 

3.       Kohaletoimetamine
3.1. Kõik veebipoes olevad tooted on meie laos kohe olemas ning tarneaeg peale tellimuse esitamist on 1-3 tööpäeva. 
3.2. Pärast müügilepingu jõustumist on kaupu võimalik kätte saada järgmiselt:
3.2.1. kaup saadetakse ostjale tellimusel märgitud Omniva, SmartPOSTI või DPD pakiautomaati. Saajat teavitatakse saabunud saadetisest ja saadetise asukohast SMS-i teel. Klient saab sõnumi, mis sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi. Saadetise hoiuaeg pakiautomaadis on seitse kalendripäeva. On oluline teada, et kui saadetist ei võeta hoiuaja jooksul pakiautomaadist välja, tagastatakse saadetis Saatjale. Sellisel juhul on klient kohustatud hüvitama kõik saatmisega seotud kulud.
3.3. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 
3.4. Nimetatud tingimused ja hinnad kehtivad Eesti piires.
3.5. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb tellimuse vormistamisel esitada tõele vastavad ning kehtivad andmed.
3.6. Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

4.       Taganemisõigus
4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Veebipoega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
4.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4.3. Tagastatav kaup peab olema puudusteta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud füüsilises poes.
4.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, milles palume ära märkida: tagastatav toode,  tellimuse esitamise kuupäev, tellimuse kättesaamise kuupäev, ostja nimi, ostja aadress, kuupäev ning saata see e-posti aadressile info@lumman.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4.6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
4.7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.9. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5.       Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
5.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid, kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu), klienditoe andmed) järgnevatel tingimustel: 
5.1.1. Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks. 
5.1.2. Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
5.1.3. Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.
5.1.4. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
5.1.5. Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress. Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks. Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.
5.1.6. Lumman OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Lumman OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
5.1.7. Isikuandmeid hoitakse Veebimajutus.ee serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil.
5.1.8. Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest. Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
5.1.9. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
5.1.10. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e- kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
5.1.11. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.
5.1.12. Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.
5.2. Ilma kliendikontota sooritatud ostuajalugu säilitatakse kolm aastat. Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.
5.3. Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
5.4. E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.
5.5. Vaidluste lahendamine: Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (e-post: info@lumman.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

6.       Pretensioonide esitamine ja vaidluste lahendamine
6.1. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@lumman.ee või helistada telefonil: +372 58043166 või +372 58530442.
6.2. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
6.3. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
6.4. Lepingust tulenevad vaidlused püütakse lahendada poolte kokkuleppel. 
6.5. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitudlepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
6.6. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

7.   Kupongid ja sooduskoodid
7.1. Kuponge ja sooduskoode saavad kasutada kõik kasutajad, juhul kui kasutaja on selle saanud.
7.2. Kupongi või sooduskoodi kasutamiseks tuleb lisada ostukorvi soovitud tooted, kirjutada ostukorvis kupongi koodi lahtrisse kood ning vajutada KASUTA KUPONGI nupule. Süsteem arvutab soodustuse ning lisab selle automaatselt tellimusele.
7.3. Kõikidel kupongidel ja sooduskoodidel on aegumistähtajad ning see info on leitav samal hetkel, kui oled kupongi saanud.
7.4. Korraga ei saa kasutada kahte kupongi.
7.5. Allahinnatud toodete puhul saab lisasoodustusena kupongi kasutada ainult juhul, kui kupong seda võimaldab.

Lisainfo
Tekkinud küsimuste korral võta meiega ühendust e-kirja teel info@lumman.ee või helista tööpäeviti kell 10-19 telefonil  +372 58043166 või +372 5853044